Top Ad 728x90

Monday, May 22, 2017

Wanita Dirogol Lelaki Di Sebuah Taman Sebelum Dikorek Alat Sulit Dengan Jari Untuk Keluarkan Air Mani Supaya Tidak Hamil


SINGAPURA - Seorang wanita, mangsa rogol yang berusia 41 tahun yang menetap di Singapura baru sahaja memperolehi keadilan di atas kejadian rogol yang terjadi kepada dirinya tidak lama dahulu pada 8 Februari 2015 yang dilakukan oleh seorang lelaki pekerja pembinaan di MacRitchie Reservoir Park.

Memetik laporan dari News Straits Times, wanita terbabit dikatakan pada ketika kejadian sedang berjalan pada siang hari sebelum didatangi seorang lelaki warga Bangladesh yang dikenali sebagai Pramanik Liton yang berusia 24 tahun dan mengajak wanita itu melakukan hubungan seks dengannya.

Wanita terbabit menolak lelaki berkenaan kerana terkejut dan tidak menyangka apa yang dikatakan suspek. Suspek kemudiannya menghalakan sebilah pisau kepada mangsa sebelum dipercayai menculik serta mengheret wanita terbabit ke dalam hutan berhampiran.
MacRitchie Reservoir Park
Liton dipercayai telah merogol mangsa sebanyak dua kali sebelum memaksa wanita terbabit melakukan seks oral dan melepaskan mangsa kemudiannya. Kejadian itu dikatakan telah berlaku pada jam 1.45 petang sehingga 3.35 pada tarikh 8 Februari 2015.

Setelah selesai melakukan jenayahnya suspek dikatakan telah membuang pisau yang digunakkannya ke kawasan hutan berdekatan tempat kejadian lalu meninggalkan mangsa. Difahamkan, pengesan Gurkha telah menemui pisau berkenaan yang telah dijadikans ebagai bahan bukti dalam kes berkenaan memandangkan terdapat kesan cap jari yang telah ditinggalkan oleh suspek.

Ketika itu, mangsa yang trauma dan dalam ketakutan akibat kejadian itu terus menghubungi suaminya (ketika itu teman lelakinya) yang berada di sebuah cafe yang berdekatan di taman itu. Pada hari kejadian juga teman lelakinya itu mengajak mangsa ke balai polis yang berdekatan bagi membuat laporan tentang kejadian yang telah menimpa dirinya.

Setelah dua hari kejadian yang menakutkan itu berlaku, pihak polis akhirnya berjaya menahan lelaki kejam itu di tempat kerjanya.


Ketika kes berkenaan dibicarakan, satu berita yang amat mengejutkan telah terbongkar, suspek bukan sahaja bertindak menyerang dan merogol mangsa malah dia juga telah melakukan perbuatan yang tidak sepatutnya iaitu menggunakan jarinya bagi mengorek air mani dari alat sulit mangsa kerana dikhuatiri mangsa akan hamil dari benihnya nanti.

Liton juga dikatakan telah membuat tawaran kepada mangsa dengan sejumlah wang bernilai S$50 (RM155) bagi mendapatkan ubat pencegahan hamil kerana bimbang mangsa akan mengandung.

Perbicaraan itu telah berlangsung selama 3 hari lamanya dan hakim Choo Han Teck telah menjatuhkan hukuman kepada suspek iaitu dipenjarakan selama 17 tahun serta 24 sebatan bagi dua pertuduhan iaitu menculik dan serangan seksual dengan merogol mangsa iaitu melakukan hubungan haram tanpa kerelaan mangsa.

*Dunia sekarang di mana-mana pun tidak lagi selamat sama ada bagi wanita atau pun lelaki. Langkah berjaga-jaga perlu diambil sebelum kejadian yang tidak diingin akan berlaku pada diri kita sendiri atau pun orang lain. Sila berhati-hati semua.

Sumber: Koleksi Viral

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90